بهترين دانلود

TeraCopy نرم افزاری کم حجم و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایلهای شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است.همچنین میتواند از ارورهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند.

 

TeraCopy کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final

 

 

password کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final لینک دانلود – 3.32 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2, 27 Final,

نويسنده: احسان

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

photo زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6

password زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 پسورد فایل: www.downloadha.com

download زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 لینک دانلود – 34.16 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2, 2, 0, 6,

نويسنده: احسان

novaPDF Pro Desktop نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند.  باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF Pro Desktop روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

novaPDF Pro Desktop ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391

password ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 لینک دانلود – 6.2 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7, 7 Build 391,

نويسنده: احسان

اپلیکیشن Phoster ابزاری بسیاری کاربردی برای ساختن پوستر و کارت پستال است. این اپلیکیشن تابحال چندین بار جزو بهترین اپ‌های موجود در این زمینه انتخاب شده است. Phoster با قالب‌های زیبایی که در درون خود موجود دارد به شما اجازه‌ی ساخت پوسترها و کارتهایی زیبا با چند عملیات ساده را می‌دهد. در حین ساخت پوستر می‌توانید افکت‌های بیشتری هم به عکس اضافه کنید تا کارتان حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسد. این اپلیکیشن ۱۹۸ قالب رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

phoster ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3   آیفون و آیپد

 

 

password ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3   آیفون و آیپد لینک دانلود – 45 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساخت عکس و پوستر با Phoster 1, 5, 3 – آیفون و آیپد,

نويسنده: احسان

با روایت جدید شرکت ادوبی، غیر ممکن ها را ممکن بسازید و در ارتباط باشید! نسخه ی جدید نرم افزار محبوب ادوبی افتر افکتز ساعاتی پیش عرضه گردید. بدون نیاز به رندرینگ حرفه ای، ویژگی های جدید و قدرتمندی مانند Live 3D Pipline که جلوه های سینمای ۴بعدی را در لایه های ادیت شما می آورد در دستان شماست. کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک گذاشته، تنظیمات مخصوص به خود را بر روی چندین سیستم به طور آنلاین همگام سازی نمایید، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن دسترسی پیدا کنید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت تپش دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.0 cover ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12, 0, 404,

نويسنده: احسان

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت تپش دریافت نمایید.

 

Adobe Photoshop CreativeCloud 14.0 cover تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final

 

 

source تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

با توجه به نسخه ۳۲بیتی و یا ۶۴بیتی ویندوز خود، به فولدر Crack مراجعه نموده و فایل موجود را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

download تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ 14   Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload     Direct Link

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14, 0 Final,

نويسنده: احسان

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.

 

LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12

 

 

این نسخه شامل کتابخانه ای از قالب ها است که شما قالب مورد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس بصورت دلخواه رنگ ,تصاویر,منوها و ابزارهای آن را تغییر میدهید.همچنین اضافه کردن فریم ها,شفافیت های متناوب و پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop و وجود ابزارک های دیگر از ابزارهای ویرایشی این بخش هستند.نرم افزار Web Creator Pro به شما این قدرت را میدهد تا بدون داشتن هیچ علمی از طراحی وب سایت ها ، با استفاده از آخرین فن آوری ها موجود ، سایت خود را طراحی کنید.علاوه بر این ساخت فرم,ساخت نسخه موبایل برای سایت,بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو با دارای بودن کد نویسی کاملا استاتدارد و آخرین الگوریتم ها از قابلیت های دیگر این نرم افزار است .

password طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 لینک دانلود – 77.49 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6, 0, 0, 12,

نويسنده: احسان

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

 

password ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 لینک دانلود – 35.19 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4, 3, 0,

نويسنده: احسان
سه شنبه 28 خرداد 1392

 

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

 

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC,

نويسنده: احسان

Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 

Trillian مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16

 

password مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 لینک دانلود – ۲۱٫۴۷ مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5, 3, 0, 16,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 322
بازدید دیروز : 468
بازدید هفته : 816
بازدید ماه : 814
بازدید کل : 28230
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک