بهترين دانلود

ک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

caution فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop هر پارت شامل چند فیلم آموزشی با عنوان مجزا می باشد.از این روی هر پارت به صورت جداگانه قابلیت اکسترکت شدن را داراست. 

download فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop دانلود در ۲ پارت مجزا :

دانلود پارت۱ Multiupload    Direct Link

دانلود پارت۲ :  Multiupload    Direct Link    


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو Premiere Pro CS6 FX Workshop,

نويسنده: احسان

 بوسیله این مجموعه بی نظیر که توسط شرکت Wondershare ارائه شده است، شما می توانید اطلاعات از دست رفته ی خود را از هر نوع و بر روی هر دستگاهی، بازیابی نمایید. این مجموعه مشکل از ۴ نرم افزار جداگانه ی این شرکت با نام های Data Recovery 4.2.0.0, Data Recovery for Android 1.0.0.18, Dr.Fone 2.0.0.12 و Photo Recovery 3.0.3 می باشد. همانطوری که از نام نرم افزارها پیداست، شما می توانید فایل های از دست رفته ی خود از قبیل فیلم ها، موزیک ها، عکس ها، فایل های اجرایی و … را بر روی سیستم های مختلف خود از قبیل اندروید، آیفون، ویندوز و … بازیابی نمایید.

Wondershare Recovery Bundle بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle

 

password بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle رمز فایل: www.downloadha.com

download بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle لینک دانلود – 52.84 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle,

نويسنده: احسان

Bandicam امکان ضبط یک منطقه ی خاص از صفحه نمایش کامپیوتر ، بازی و یا هربرنامه ای که از تکنولوژی های DirectX / OpenGL استفاده کند را برای شما ممکن می سازد . این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه (از جمله Fraps) باشد که از قابلیت های آن می توان به استفاده کم از منابع سخت افزاری رایانه ، فشرده سازی بالای ویدئوهای خروجی بدون افت کیفیت ، ضبط و آپلود در سایت های اشتراک گذاری ویدئو ، ضبط ۲۴ ساعت بدون وقفه و … اشاره کرد . همچنین شما می توانید با این برنامه فیلم های HD با ابعاد ۲۵۶۰*۱۶۰۰ را ضبط نمایید .

 

Bandicam ضبط فیلم از بازی و دسکتاپ توسط Bandicam v1.8.6.321

password ضبط فیلم از بازی و دسکتاپ توسط Bandicam v1.8.6.321 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ضبط فیلم از بازی و دسکتاپ توسط Bandicam v1.8.6.321 لینک دانلود – 6.6 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ضبط فیلم از بازی و دسکتاپ توسط Bandicam v1, 8, 6, 321,

نويسنده: احسان

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت

onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7.1.1 ویرایش حرفه ای تصاویر خود با onOne Perfect Photo Suite PE v7.1.1

password ویرایش حرفه ای تصاویر خود با onOne Perfect Photo Suite PE v7.1.1 رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش حرفه ای تصاویر خود با onOne Perfect Photo Suite PE v7.1.1 لینک دانلود – 683.12 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ویرایش حرفه ای تصاویر خود با onOne Perfect Photo Suite PE v7, 1, 1,

نويسنده: احسان

با بازی Plight of the Zombie زامبی های فقیر و گرسنه را هدایت کنید تا بتوانند مغزهای بیشتری بخورند و سیر شوند! در این بازی جالب انواع مختلفی از زامبی ها که هر کدام ویژگی خاصی دارند در اختیار شما هستند؛ شما وظیفه دارید این زامبی های بیچاره را به مغزهایی که در نقاط مختلف خانه نهفته هستند برسانید. البته صاحب خانه هم با اسلحه ی شکاری خود برای شما مشکل ساز خواهد شد.

Plight of the Zombie بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie 

 

تصاویر محیط بازی :

Plight of the Zombie S2 s بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie Plight of the Zombie S1 s بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie 

password بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie لینک دانلود – ۱۰۴ مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی استراتژیکی و کم حجم Plight of the Zombie,

نويسنده: احسان

 IObit SmartDefrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام "install it and forget it" یعنی "نصب کن و فراموش کن" ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

iobit smart defrag یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165

password یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165رمز فایل: www.downloadha.com

download یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2.7.0.1165 لینک دانلود – 4.7 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: یکپارچه سازی هوشمند هارد دیسک IObit SmartDefrag 2, 7, 0, 1165,

نويسنده: احسان

رم‌افزار Adobe illustrator CS6 یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این ویدئوهای آموزشی Chad Chelius و Angie Taylor به شما روش های کار با این برنامه حرفه ای را آموزش می دهند . شما می توانید از این فیلم ها برای یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با اشکال، transformations ، تایپوگرافی و … استفاده نمایید .

 

Adobe Illustrator Cs6 آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

 

download آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video دانلود مستقیم در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload   Direct Link

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video,

نويسنده: احسان

باز هم کمپانی معروف Chillingo Ltd با یک بازی زیبای دیگر سعی دارد شما را درگیر هیجان کند! بازی زیبای Dead Ahead داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است. بازی در سبک Survival است، به این معنا که باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از دست زامبی‌ها فرار کنید، آن‌ها از همه‌جا به‌سمت شما سرازیر خواهند شد و هرچه پیش بروید با زامبی‌های خطرناک‌تری روبری می‌شوید. قابلیت‌های جالبی در بازی قرار داده شده است، مثلاً امکان خرید اسلحه‌های متنوع و یا تعویض موتور خود را در بازی دارید که با کسب امتیاز با هربار بازی کردن می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. همچنین نقشه‌های گوناگونی برای بازی ساخته شده است که هرچه بیشتر بازی کنید مراحل بیشتری برایتان باز خواهد شد. و صدالبته می‌توانید امتیازهایتان را با دوستانتان در Game Center مقایسه کنید و با آن‌ها رقابت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

dead ahead بازی زیبا و مهیج Dead Ahead 1.0   آیفون و آیپد

 

 

password بازی زیبا و مهیج Dead Ahead 1.0   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و مهیج Dead Ahead 1.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی زیبا و مهیج Dead Ahead 1, 0 – آیفون و آیپد,

نويسنده: احسان

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me XBOX360-STRANGE

 

Remember Me xbox360 cover دانلود بازی Remember Me برای XBOX360

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Remember Me برای XBOX360,

نويسنده: احسان

Thunder Wolves عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Thunder Wolves-RELOADED | 760 MB

 

Thunder Wolves دانلود بازی Thunder Wolves برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Thunder Wolves برای PC,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 27492
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک