بهترين دانلود

Focus Magic نرم افزاری پیشرفته برای بهبود کیفیت و وضوح تصاویر تار شده و عکس هایی که در هنگام تهیه دچار لرزش شده اند و دارای وضوح خوبی نیستند ، می باشد. شرکت سازنده این نرم افزار ادعا میکند که Focus Magic تنها نرم افزاری است که به طور قابل توجهی قابلیت بهبود و ترمیم وضوح تصاویر دارای لرزش و تار شده را دارد و مدعی است که سازمان های ناسا و دادگاه و پلیس برای صاف و قابل مشاهده کردن تصاویر تیره و تار و دارای لرزش از این نرم افزار استفاده میکنند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است کاربر ابزارهای لازم را انتخاب و روی تصویر اعمال کند و به همین دلیل این نرم افزار بسیار کاربر پسند می باشد. این نرم افزار از تکنولوژی منحصربفردی به نام deconvolution برای افزایش وضوح استفاده میکند. بنابراین کاربران ضمن اینکه میتوانند رزولوشن عکس هایشان را افزایش دهند و میتوانند عکس هایی که دارای وضوح مناسبی نیستند را نیز بهبود بخشند. یکی از کاربردهای اصلی نرم افزار از بین بردن تاری تصاویر است که در زمینه عکس های دوربین های دیجیتال بسیار شایع است. همچنین افزایش وضوح جهت خواندن انواع متن های درون عکس ها نیز از قابلیت های استفاده این نرم افزار می باشد. لازم به ذکر است این نرم افزار به عنوان پلاگین برروی نرم افزار فتوشاپ نیز قابل اجرا می باشد.

 

Focus Magic افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Final

password افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Final لینک دانلود – 2.9 مگابایت لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4, 0, 0 Final,

نويسنده: احسان

CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

t2 افزايش كيفيت ويديوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314

 

 

 

password افزايش كيفيت ويديوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314پسورد فایل: www.downloadha.com

download افزايش كيفيت ويديوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314لینک دانلود – 29.3 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: افزایش کیفیت ویدیوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1, 0, 1314,

نويسنده: احسان

نرم افزار ArtCursors 5.16 نرم افزاری کاربردی در زمینه ساخت و ویرایش نشانه گر موس شامل بیش از ۱۶ میلیون رنگ با قابلیت پشتیبانی از فرمت های png sur ani icoicpr wmf emf bmp wbmp jpg gif tga xbm xpm به منظور ساخت اشاره گر موس می باشد.

 

Untitled 1 ساخت و ویرایش نشانه گر موس با ArtCursors v5.18 (قابل حمل)

 

 

 

password ساخت و ویرایش نشانه گر موس با ArtCursors v5.18 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت و ویرایش نشانه گر موس با ArtCursors v5.18 (قابل حمل)لینک دانلود – ۲٫۳ مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ساخت و ویرایش نشانه گر موس با ArtCursors v5, 18 (قابل حمل),

نويسنده: احسان

Lock Folder XP نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.

 

Untitled 4 قفل کردن پوشه های خود با Folder Lock 6.4.0

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Folder Lock 6.4.0 :
قابلیت مخفی سازی فایل ها ، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران

- توانایی قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف ، فایل ها ، پوشه ها و درایوها

- توانایی قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای بیشتر نمودن امنیت

- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS

- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی

 و … .

 

password قفل کردن پوشه های خود با Folder Lock 6.4.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download قفل کردن پوشه های خود با Folder Lock 6.4.0لینک دانلود – ۲٫۹ مگابایت | لینک کمکی

 


دسته بندي : <-CategoryName->


نويسنده: احسان

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان)لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان)لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار فارسی شعر یادت نره – اندروید,

نويسنده: احسان

 Clickteam Install Creator Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت Clickteam می باشد.

 

clickteam icp ایجاد Setup برای نرم افزارهای خود با ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36

 

 

password ایجاد Setup برای نرم افزارهای خود با ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36پسورد فایل: www.downloadha.com

download ایجاد Setup برای نرم افزارهای خود با ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36لینک دانلود – 3.8 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ایجاد Setup برای نرم افزارهای خود با ClickTeam Install Creator Pro v2, 0, 36,

نويسنده: احسان

 

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

Dot v1.0 PC-OUTLAWS

 

Dot pc game cover دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC

 

 

download دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجمDot v1, 0برایPC,

نويسنده: احسان
یک شنبه 12 خرداد 1392

 

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی GRID 2 برای PC,

نويسنده: احسان

 شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید ویندوز خود را با استفاده از فلش و یا سایر وسیله های قابل حمل مانند مموری ، کارت های حافظه و … نصب کنید که در حالت عادی این کار عملی نیست . با استفاده از نرم افزار WinUSB Maker می توانید ویندوز خود را از طریق USB نصب کنید که این برنامه یو اس بی مورد نظر شما را دارای bootable می کند . ویندزو خود را از یک DVD ، پوشه نصب و یا یک فایل ISO انتخاب کنید و به آن قابلیت نصب شذن از طریق پورت USB را بدهید . پشتیبانی از کارت حافظه های بیشتر از ۱ ترابایت ، شناسایی خودکار پوشه نصب ویندوز ، پشتیبان کامل از درایو USB از جمله بخش بوت MBR ، قابلیت نصب ویندوزهای ۸ و ۷ ، Vista ، Windows Server 2008 / 2011 ، ویندوز ایکس پی و … از سایر ویژگی های این نرم افزار کم حجم هستند .

 

WinUSB Maker نصب ويندوز از طريق يو اس بي توسط WinUSB Maker v1.8

password نصب ويندوز از طريق يو اس بي توسط WinUSB Maker v1.8 پسورد فایل: www.downloadha.com

download نصب ويندوز از طريق يو اس بي توسط WinUSB Maker v1.8 لینک دانلود – 1.2 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نصب ویندوز از طریق یو اس بی توسط WinUSB Maker v1, 8,

نويسنده: احسان

SecurityCam v1.2.0.2 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

 

SecurityCam تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2

 

 

password تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2 لینک دانلود – 2.5 مگابایت | لینک کمکی


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تبدیل وبکم به دوربین ضد سرقت باSecurityCam v1, 2, 0, 2,

نويسنده: احسان
آخرين مطالب
» مدیریت و ایجاد پایگاه داده با FileMaker Pro Advanced 12.0.3.328 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی Dark برای PC ( 1392/4/15 )
» بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4 ( 1392/4/15 )
» دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village ( 1392/4/15 )
» نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوبBabylon v10.0.1 r18 ( 1392/4/1 )
» دانلود فیلم آموزش فوتوشاپ Photoshop Creative Effects Workshop ( 1392/4/1 )
» مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپر ( 1392/4/1 )
» حذف نرم افزارها و پاکسازی ویندوز Your Uninstaller! Pro 7.5.2013.02 ( 1392/4/1 )
» تایمر نرم افزاری برای مدیریت زمان Multi-Timer Ultimate 3.40 ( 1392/4/1 )
» آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتیCreating 2D Games In Unity ( 1392/4/1 )
» کپی مطمئن و سریع فایل ها با TeraCopy Pro v 2.27 Final ( 1392/4/1 )
» زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6 ( 1392/3/30 )
» ساخت فایل های پی دی افnovaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391 ( 1392/3/30 )
» ساخت عکس و پوستر با Phoster 1.5.3 – آیفون و آیپد ( 1392/3/30 )
» ایجاد و ادیت حرفه ای تصاویر متحرک با Adobe Creative Cloud After Effects CC 12.0.404 ( 1392/3/29 )
» تجربه ای جدید در ویرایش تصاویر با فوتوشاپ ۱۴ – Adobe Creative Cloud Photoshop CC 14.0 Final ( 1392/3/29 )
» طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 ( 1392/3/28 )
» ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ( 1392/3/28 )
» مسنجری برای تمام آیدی های شما Trillian 5 Pro for Windows v5.3.0.16 ( 1392/3/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد
لينکستان
درباره ما


احسان
به وبلاگ من خوش آمدید
ايميل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 27470
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



آوازک